4 فکر در مورد “ سخنرانی دکتر محمود سریع القلم در مرکز مطالعات صلح در دی ماه 1398 در تهران

  1. علی طاهری گفت:

    مطالب استاد براساس توجه به توسعه برمبنای مطالعات علمی و پژوهش میدانی وتجربه دیگر کشورها در رشد و توسعه یافتگیست . اما باید در طول این چند ده سال گذشته متوجه شده باشیم . اساسا" این حاکمیت اعتقادی به این نوع توسعه ندارد بلکه آنر اطلا" توسعه نمی داند وجزء اهدافش نیست . بلکه گسترش کمی ایدئولوژی در سراسر جهان از اهداف استراتژیک نظام است . بهمین دلیل در ۱۸۲ کشور جهان پایگاه ایدئولوزیک ایجاد می کند و به انحائ مختلف برای آن هزینه و سرمایه گذاری می کند. 

  2. مصطفی حسن نژاد گفت:

    فرمایشات حضرت استاد سریع القلم عزیز همواره بسیار راه گشا و ارزشمند هست و این مهم کاملا حاکی از رسیذن به صلح و آرامش درون ایشان است. بسیار سپاسگذارم از ادمین محتزم سایت که غقاید، نظرات و سخنان گرانمایه این مرد فرزانه و دانشمند را حفظ و منتشر می کند. 

  3. هادی گفت:

    سلام مدت زیادی هست که استاد بزرگوار، مطالب و یا سخنرانی نداشته اند. آیا از کوبیدن میخ به فولاد خسته شدند؟ یا واقعا نظر و دیدگاههاشون تغییر کردند.حتی المقدور کاش در برنامه هایی مثل شیوه که از شبکه ۴ پخش میشه میتونستیم ببینیمشون.

  4. محمد لطفی گفت:

    استاد ارجمند 

    من در سه مقطع لیسانس ، فوق لیسانس در دانشگاه امام صادق ع  و دکتری دانشجوی شما بوده و در مقطع دکتری مدیریت استراتژیک در سال ۸۶ از شما بسیار آموخته ام.پیوسته مطالب و نقطه نظرات علمی شما را می خوانم و بهره برداری می کنم.حتی در خانه برای فرزندانم نحوه برخوردهای تربیتی شما را که برای ما بیان داشتید تعریف کرده ام.همیشه با خود می اندیشیدم که چه شایسته بود که تصمیم گیران حتی کمی آشنایی با مطالب شما داشتند و همواره رنج می برم که چه فاصله بسیاری میان تصمیمات آنان و واقعیتهای علمی راهبردی وجود دارد.کاش وجود ارزشمند اساتیدی مانند شما برای آنان نیز مغتنم بود …بسیار دوستتان دارم  و دلتنگ دیدارتان هستم.سایه بلندتان مستدام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *